Stuurbordje
Ik kan mijn ticket niet overdragen in mijn dashboard. Hoe komt dat? Van 12 augusutus 2025 t/m 19 september 2025 is het tijdelijk niet mogelijk om tickets over te dragen. In deze periode worden de stuurbordjes geproduceerd. Vanaf 20 september 2025 is de optie om over te dragen terug in het persoonlijke dashboard.
Let op! Bij overname van een ticket na 11 augusuts 2025
- dien je onderling te regelen dat het stuurbordje bij de nieuwe deelnemer terecht komt.
- kan de naam op het stuurbordje niet meer gewijzigd worden. Als het ticket online is overgedragen, komt wel de naam van de nieuwe deelnemer wel in de app te staan.
Ik heb mijn stuurbordje niet ontvangen. Wat nu? Als je op de dag van het evenement geen sttuurbordje hebt ontvangen, kun je op vertoon van jouw laatste deelnemersinformatiemail een reserve stuurbordjes ophalen bij de helpdesk op het evenement.
Let op, ben je Le Champion member dan heb je het voordeel om je inschrijving tot uiterlijk drie weken voor het evenement te annuleren, met slechts € 2,50 aan administratiekosten. Vanwege dit voordeel wordt jouw startbewijs op een later moment besteld en ontvang je deze ook iets later dan andere deelnemers (uiterlijk in de loop van de week van het evenement).
Bekijk de
voordelen van het Le Champion-lidmaatschap op de website!
Ik heb een ticket overgenomen. Wordt mijn stuurbordje bij mij thuis bezorgd? Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 11 augusuts 2025, een ticket hebt overgenomen, dien je onderling te regelen dat het stuurbordje bij jou terecht komt.
Start en finish
Waar zijn de start en finish? De start en de finish bevindt zich op de Dam in Amsterdam.
Wat zijn de starttijden? Kijk voor de
starttijden op de website.
Mag ik eerder of later starten? Starten is alleen mogelijk tussen de aangegeven tijden.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren? Kijk bij
Bereikbaarheid op de website voor meer informatie over parkeren en de bereikbaarheid tijdens het evenement.
Helpdesk
Waar is de helpdesk van Le Champion?
Je vindt de helpdesk op de Dam.
Wat zijn de openingstijden van de helpdesk?
De helpdesk is geopend van 07.30 tot 10.00 uur.
Algemene voorwaarden
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden? De
algemene voorwaarden vind je op de website van het evenement.
Medaille
Krijg ik een medaille?
Wanneer je de SAXO Dam tot Dam FietsClassic volbrengt, ligt er een mooie medaille voor je klaar bij de finish, indien je dit hebt aangegeven bij inschrijving.
Tijdslimiet
Zijn er tijdslimieten?
De finsih sluit om 17.00 uur.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging is er onderweg?Kijk op de website voor informatie over de
verzorgingsposten.
Is er technische ondersteuning bij materiaalpech?Op de route bevinden zich reparatiewagens van fietsenmakers aan huis. Wanneer het door materiaalpech niet mogelijk is om verder te fietsen dan kun je contact opnemen met fietsenmakers aan huis via het telefoonnummer wat je kunt vinden op je stuurbordje. Houd er rekening mee dat materiaalkosten in rekening gebracht worden.
Is er medische hulpverlening aanwezig?Bij de verzorgingsposten langs de route vind je medische hulpverlening.
Zijn er toiletten onderweg?Er zijn toiletten op de start- en finishlocatie en langs het parcours.
GPX-bestand
Ontvang ik een GPX-bestand?
Ja, vanuit de laatste informatiemail kan je het GPX-bestand downloaden. De laatste deelnemersinformatie ontvang je in de week van het evenement.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen? Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze helpdesk ter plekke.
Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het
contactformulier.
Le Champion app
Waar download ik de Le Champion app? De Le Champion app is gratis te downloaden via Google Play of via de App Store.
Meer informatie over de
Le Champion app vind je op de website.